Laden van de inhoud ... Laden is afhankelijk van uw verbindingssnelheid!

Winkelwagen - €0.00

FAQ

 

DOOR WIE WORDT MIJN BESTELLING BEZORGD?
Uw bestelling wordt bezorgd door PostNL.

WANNEER WORDT MIJN BESTELLING GELEVERD?
In het kopje hieronder vindt u informatie wbt de levertijd van onze producten.
Let op! PostNL bezorgt niet op zondag en maandag.

WAT IS LEVERTIJD VAN MIJN BESTELLING?
Binnen NL: Voor alle producten geldt een levertijd van 1 tot 3 werkdagen.
Internationale bezorging: Voor alle producten geldt een levertijd van 2 tot 5 werkdagen.

Een enkele keer komt het voor dat PostNL er langer over doet uw bestelling te bezorgen.
Helaas hebben wij geen invloed op het bezorgproces van PostNL.
Wij niet verantwoordelijk voor vertraging bij de postorderbedrijven.

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
Binnen Nederland hanteren wij 2 verzendklassen:
– Brievenbuspost = €2,95
– Pakketpost = €5,95

Verzending naar België:
– Brievenbuspost = €4,95
– Pakketpost = €10,95

HOE KAN IK BETALEN?
U kunt betalen via:
– IDEAL
– PayPal
– Bancontact / MisterCash
– Vooruit betalen

KAN IK MIJN BESTELLING AFHALEN?
Ja hoor, dat kan. Neem van te voren even contact met ons op.
Bij afhalen is het mogelijk uw betaling contant te voldoen.

KAN IK MIJN BESTELLING RUILEN?
Het is mogelijk een artikel te ruilen wanneer:
– Deze voldoet aan de retourvoorwaarden (zie hieronder)
– Het artikel op voorraad is
– De prijzen van beide artikelen gelijk zijn
*Maatwerk en gepersonaliseerde producten kunnen helaas niet worden geruild.

Het nieuwe artikel wordt kosteloos naar u verzonden.
U betaalt alleen de verzendkosten van het terugzenden van het artikel.
Uw bestelling wordt verzonden zodra het te ruilen artikel door ons is ontvangen.

IS HET MOGELIJK MIJN BESTELLING TE RETOURNEREN:
Wanneer een product niet aan uw verwachtig voldoet, kunt u het product binnen 14 dagen ons retourneren.
De retournering wordt alleen geaccepteerd wanneer deze voldoet aan de retourvoorwaarden.
*Maatwerk en gepersonaliseerde producten kunnen helaas niet worden geretourneerd.

Boefjes en Bijtjes behoudt zich het recht retourzendingen te weigeren of om slechts een gedeelte van het betaalde bedrag terug te betalen wanneer het vermoeden bestaat dat het artikel is gebruikt, wanneer deze niet voldoet aan de retourvoorwaarden of wanneer de retourtermijn is verstreken.

1. Stel ons op de hoogte van uw retourzending via email: info@boefjesenbijtjes.nl
2. Via email ontvangt u een retourformulier
3. Vul deze in en voeg het bij uw retourzending
4. Zorg er voor dat uw zending goed en stevig is verpakt
5. Verstuur uw bestelling naar ons retouradres.

Zodra de retourzending is ontvangen, wordt deze verwerkt. Bij een geaccepteerde retourzending wordt het betaalde bedrag (minus de gemaakte verzendkosten) binnen 14 dagen teruggestort op uw rekening.
LET OP! De verzendkosten van de retourzending zijn voor eigen rekening

WAT ZIJN DE RETOURVOORWAARDEN?
Uw retourzending wordt alleen geaccepteerd wanneer deze voldoet aan onze retourvoorwaarden:
– De retourzending dient te zijn aangemeld via email: info@boefjesenbijtjes.nl
– Het artikel dient niet gebruikt, ongedragen, ongewassen, onbeschadigd, geurvrij en rookvrij te zijn
– Het artikel dient in originele verpakking te worden geretourneerd
– Het artikel dient stevig verpakt te worden verzonden
– Het artikel kan niet worden geruild of geretourneerd wanneer de was- of gebruiksinstructies niet zijn opgevolgd
– Maatwerk en gepersonaliseerde producten kunnen niet worden geretourneerd

RETOURADRES:
Denk er aan uw bestelling aan te melden alvorens u uw bestelling retour stuurt.
Alleen dan wordt de retournering geaccepteerd.
Tevens dient uw retourzending te voldoen aan de retourvoorwaarden.

Adresgegevens:
Boefjes en Bijtjes
Jan van Henegouwenweg 90
2202 HZ Noordwijk

HOE VALLEN DE SHIRTS?
In de maattabel kunt u zien hoe de shirts vallen. Bekijk de tabel hier

IK TWIJFEL OVER DE MAAT, WAT NU?
In de maattabel kunt u zien hoe de shirts vallen.
Zo kunt u een shirtje die nu wellicht mooi valt, vergelijken met de maatjes in het tabel.
Bekijk de tabel hier

IK HEB MIJN BESTELLING NOG NIET ONTVANGEN, WAT NU?
Indien uw bestelling door ons is verzonden, ontvangt u een bericht van verzending in uw mailbox.
Heeft u dit bericht ontvangen, maar laat uw bestelling op zich wachten?
Neem dan even contact met ons op.

KAN IK RESELLER WORDEN VAN BOEFJES EN BIJTJES?
Dat kan. Wij bieden wholesale mogelijkheden voor de zakelijke markt.
Stuur ons even een mailtje voor extra informatie.
info@boefjesenbijtjes.nl

Staat uw vraag niet bij de FAQ / veelgestelde vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice: info@boefjesenbijtjes.nl

Mobile versie: Ingeschakeld